سفارش تیغ کاتر معماری عمده

یکی از پرکاربردترین دفتر سیمی طرح دار و تیغ های مورد استفاده در معماری که البته در صنایع مختلف دیگر نیز پراهمیت واقع شده، تیغ کاتر بوده که برای بریدن یا ایجاد خط برش مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است. اکنون امکان سفارش تیغ کاتر به خوبی فراهم آمده و می توانید انواعی از تیغ کاتر معماری عمده را با تنوعی از مدل و همراه با بهترین کیفیت انتخاب نموده و خریداری کنید.

سفارش تیغ کاتر معماری عمده

معرفی انواع تیغ کاتر معماری

معرفی انواع تیغ کاتر معماری یکی از معروف ترین تیغ هایی که در حیطه مصرف وجود داشته و مورد استفاده در معماری قرار گرفته، تیغ کاتر است که دارای اندازه کوچک و وزن سبکی بوده و از همین رو امکان جابجایی آسان آن وجود خواهد داشت.
این تیغ همانند دفتر شطرنجی پیش دبستانی که مهمترین نقش در برش و ایجاد خط برش را داراست، در برخی از مدل ها امکان تعویض آن وجود داشته و در مدل های دیگر هم قابل تعویض نخواهد بود.

در ادامه می خواهیم به معرفی انواع تیغ کاتر معماری بپردازیم که عبارتند از:

تیغ کاتر پله ای:

  • این تیغ داخل دسته قرار گرفته و به صورت ذره ذره و با فشار دست می توان آن را بیرون آورد استفاده کرد.
  • دندانه هایی روی دسته این تیغ وجود داشته که امکان تنظیم و تثبیت تیغ را به وجود آورده است، بنابراین عقب یا جلو نخواهد رفت و خطری را به وجود نمی آورد.
  • یکی از متداولترین مدل های تیغ کاتر در بازار بوده و امکان تغییر و تنظیم آن نیز وجود خواهد داشت.

تیغ کاتر دسته دار:

  1. با دکمه ای که روی دسته قرار گرفته، می توان با فشار دادن آن تیغ را بیرون آورد و به محض رها کردن دکمه، تیغ به داخل برمی گردد.
  2. دارای امنیت بیشتری بوده و از بریدگی ناخواسته دست جلوگیری می کند.

تیغ مدادی:

  • دارای تیغ های نازک و ثابتی بوده و امکان نصب آن روی دسته وجود دارد.
  • به دلیل شباهت به مداد، این نام را گرفته است.
  • مناسب جهت انجام برش های ظریف و دقیق خواهد بود.

عرضه تیغ کاتر معماری عمده

عرضه تیغ کاتر معماری عمده در حال حاضر عرضه تیغ کاتر معماری عمده انجام گرفته و می توانید این تیغ ضروری را با کیفیت درجه یک سفارش داده و تهیه نمایید.
اما پیش از انتخاب این محصول که حالا امور مختلف معماری تنها توسط آن امکانپذیر گشته، بهتر است با ویژگی های کلی آن آشنا شوید تا بتوانید با شناخت بیشتر، محصولی بهتر را خریداری کنید:

  • تیغ کاتر از لبه های تیز و برنده ای برخوردار بوده و بنابراین به سرعت عملیات برش را انجام خواهد داد.
  • این تیغ با مدل های متنوع خود، امکان برش های مختلف و دلخواه را به معماران داده و دست آنها را در انجام این کار، باز می گذارد.
  • دارای طراحی ارگونومیک بوده و بنابراین صدمه ای را متوجه دست نخواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما