تولیدی خط کش تی 60 سانتی درجه یک

خط کش تی 60 سانتی همچون دفتر سیمی دولتی یکی از ابزارآلات کارآمد و موثر بوده که بسیاری از افراد مختلف از جمله طراحان، دانشجویان و یا حتی دانش آموزان به آن نیاز دارند. این وسیله یکی از ابزارهای پر مصرف بوده و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. در این جهت تولیدی خط کش تی درجه یک با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان، اقدام به تولید و تامین خط کش تی 60 سانتی به صورت عمده می نماید.

تولیدی خط کش تی 60 سانتی درجه یک

مشخصات کلی خط کش تی 60 سانتی

مشخصات کلی خط کش تی 60 سانتی  تمام کسانی که در حوزه نقشه کشی صنعتی و طراحی مشغول به فعالیت هستند نیاز به خط کش تی و دفتر سیمی ساده دارند. همچنین خط کش تی برای تمامی دانشجویان رشته مهندسی، به ویژه رشته های عمران و معماری یکی از ضروریات است.

از مشخصات عمده خط کش تی می توان به درجه بندی و مقیاس آن اشاره کرد. این خط ها در دو مقیاس SI یعنی سانتی متر و آمریکایی یعنی اینچ درجه بندی شده اند و از آن برای رسم خطوط استفاده می شود. از ویژگی های دیگر این خط کش می توان به دقت و ظرافت آن اشاره کرد که با دقت بسیار بالایی می تواند خطوط صاف را ترسیم کند و برای کسانی که کار حساس و با ظرافتی دارند بسیار مناسب می باشد. با استفاده از این خط می توان به راحتی خطوط افقی را ترسیم نمود.

از دیگر ویژگی های آن کیفیت و ماندگاری آن می باشد که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت حمل آسانی داشته و برای دانشجویانی که هر روزه مسیر طولانی را برای رسیدن به دانشگاه طی می کنند مناسب می باشد.

فروش عمده خط کش تی 60 سانتی ارزان

فروش عمده خط کش تی 60 سانتی ارزان افراد بسیاری در زمینه نقشه کشی صنعتی و طراحی مشغول به فعالیت هستند. همچنین دانشجویان بسیاری در رشته های مهندسی به ویژه عمران و معماری مشغول به فعالیت می باشند. تمامی این افراد برای کار خود به خط کش تی احتیاج دارند. در نتیجه می توان آن را کالایی بسیار پر مصرف به حساب آورد و می توان گفت فروش خط کش تی مطلوب می باشد.

از طرفی کیفیت و به ویژه قیمت این محصول برای بسیاری از مصرف کنندگان به ویژه دانشجویان بسیار مهم است. این مجموعا با در نظر گرفتن نیاز و خواسته های مشتریان، اقدام به تولید و فروش خط کش تی 60 سانتی به صورت عمده می نماید. از ویژگی های بارز این محصولات کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد. فعالان این حوزه با خرید این محصولات به صورت عمده می توانند در هزینه های خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند چرا که فروش عمده این محصولات قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما